S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

31.12.2020 ZAVŘENO
info(a)vettiz.cz
Vzhledem k zvýšenému počtu objednávek a časové
vytíženosti nebudu k dispozici na telefonu!

ZBOŽÍ V AKCI


Doprava a platba

Dostupnost zboží

U většiny produktů skladem je dostupnost 24-48hodin. U produktů, které nejsou skladem je dostupnost na dotaz.

ZBOŽÍ SKLADEM - Zboží se nachází u nás, nebo u dodavatele který nám jej zpravidla dodá do druhého dne, přepravci je pak předáno nejpozději následující den.

V případě platby bankovním převodem zboží expedujeme po připsání platby na náš účet.

 

Veškeré naše zboží pochází od autorizovaných distributorů,  nehrozí tedy, že byste od nás zakoupily padělky, nebo zboží neodpovídající kvality.

 

DOPRAVA A PLATBA

Probíhá úprava stránek - informace o ceně dopravy najdete v košíku

 

 

Do zahraničí nezasíláme!

 

MOŽNOSTI PLATBY

DOBÍRKOU (hotově řidiči dopravce při předání zboží), kdy kupující hradí celkovou cenu zboží, včetně poplatku za poštovné a balné. Prodejce si vyhrazuje právo po předchozí dohodě s kupujícím změnit druh a cenu poštovného.

BEZHOTOVOSTNÍM PŘEVODEM NA ÚČET

Číslo bankovního účtu:
2113943493/2700 (UniCredit Bank)
Jako variabilní symbol uvádějte číslo faktury.

HOTOVĚ NEBO KARTOU při osobním odběru - osobní odběr momentálně nenabízíme

Prodávající připraví zásilku k vyzvednutí na výdejním místě na adrese: Vettiz, Pražská 2022, 286 01 Čáslav. O připravenosti zásilky k vyzvednutí na uvedené adrese bude prodávající informovat kupujícího sms zprávou. Kupující musí vždy vyčkat na potvrzovací sms zprávu, že je zásilka připravena k vyzvednutí.

Postup při převzetí zásilky 

Při převzetí od přepravce zásilku pečlivě zkontrolujte.

Pokud je  viditelně poškozena (např. natržený nebo zdeformovaný obal zásilky), je třeba reklamovat toto poškození  přímo u dopravce.

V takovém případě trvejte  na sepsání reklamačního protokolu o poškození zboží přímo na místě při přebírání zboží.

(Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která je zjevně poškozena.)

Pakliže převezmete zásilku, jejíž obal nejeví žádné známky poškození a teprve až po rozbalení zjistíte, že je zboží poškozené, je kupující povinen tuto vadu uplatnit neodkladně (to znamená do 48h od doručení).

Nejprve v co nejkratší době kontaktujte přepravní společnost, která zboží doručila a nahlaste škodní událost (viz reklamační řády přepravců).  následně kontaktujte prostřednictvím emailu prodávajícího.

Kupující rovněž důkladně zkontroluje obsah zásilky a v případě nesrovnalostí (chybějící, zaměněné zboží atd.) na tuto skutečnost prodávajícího bez prodlení (tj. do 48h od převzetí) upozorní.

EET

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."

ZDhlZjBh